FOKSUK
WEER
CHESS
PUZZLE
GAMES

donderdag 20 augustus 2009

Rob Trip nieuwe 'anchor' NOS Journaal


Rob Trip gaat op 1 januari 2010 aan de slag als nieuwe presentator van het Acht-uur NOS Journaal. Hij volgt in die functie Philip Freriks op die aan het einde van 2009 volgens planning stopt met zijn lange loopbaan bij de NOS. Trip gaat de presentatie van het Acht-uur Journaal afwisselend doen met Sacha de Boer. Zij is sinds 2003, naast Freriks, het vaste gezicht van het belangrijkste NOS Journaal.

Rob Trip is buitengewoon blij met zijn nieuwe baan. “De journalistiek is een prachtig vak. Als je dat vak mag uitoefenen als presentator van het Acht-uur Journaal, dan ben ik daar zeer vereerd mee. In die rol ben je immers toch het gezicht voor heel veel mensen voor wie iedere avond het Acht-uur bulletin een vast en belangrijk moment is. Ik ga mijn uiterste best doen om het presentatorschap voor al die kijkers zo goed mogelijk in te vullen, op mijn eigen wijze en met mijn journalistieke bagage achter de hand. Als voorbeeld heb ik daarbij Philip Freriks die het Acht-uur Journaal zoveel jaren op z’n geheel eigen wijze uitmuntend heeft gepresenteerd. Het is nog een hele uitdaging om hem op die plek waardig te vervangen.” [radio.nl]

0 reacties :

Een reactie posten