FOKSUK
WEER
CHESS
PUZZLE
GAMES

woensdag 14 september 2011

John Lamers - Ik Bewonder Jou

Ik bewonder jou, ik bewonder jou
Doe me geen verdriet
Leven zonder jou, leven zonder jou
Nee dat kan ik niet
Ja jij beheerst voortaan
Heel mijn bestaan
Ik bewonder jou
Leven zonder jou
Nee dat kan ik niet

Laat me niet alleen, laat me niet alleen
Want ik hou van jou
Ga nooit van mij heen, ga nooit van mij heen
Blijf me altijd trouw
't is al zo vaak gezegd
Ik meen het echt
Ga nooit van mij heen, laat me nooit alleen
Blijf me altijd trouw

Geef mij een antwoord op mijn vragen
Laat mij niet in onzekerheid

Ik bewonder jou, ik bewonder jou
Doe me geen verdriet
Leven zonder jou, leven zonder jou
Nee dat kan ik niet
Ja jij beheerst voortaan
Heel mijn bestaan
Ik bewonder jou
Leven zonder jou
Nee dat kan ik niet
Oh leven zonder ja
Nee dat kan ik niet
Leven zonder jou
Nee dat kan ik niet

0 reacties :

Een reactie posten