FOKSUK
WEER
CHESS
PUZZLE
GAMES

maandag 9 januari 2012

Opmerkelijk

Sherlock Holmes en Dr. Watson gaan kamperen. Na een goed diner en een flesje wijn besluiten ze te gaan slapen. Een paar uur later wordt Holmes wakker en maakt zijn vriend Watson wakker.
"Watson, kijk naar de lucht en vertel me wat je ziet".
"Ik zie miljoenen sterren Holmes" antwoord Watson.
"En wat maak je daar uit op?"
Watson denkt even na.

"Nou, astronomisch gezien verteld het me dat er miljoenen stelsels zijn en mogelijk miljarden sterren. Astrologisch gezien zie ik dat Saturnus is het sterrenbeeld Leeuw zit. Horologisch gezien kan ik zien dat het rond kwart voor drie 's nachts is. Meteorologisch verlteld het me dat het morgen waarschijnlijk een mooie dag zal zijn. Theologisch gezien kan ik zien dat god almachtig is en wij maar een nietig onderdeel zijn van dit universum.
"Wat verteld het jou Holmes?"

"Dat de tent gepikt is sukkel!"

0 reacties :

Een reactie posten