FOKSUK
WEER
CHESS
PUZZLE
GAMES

maandag 6 mei 2013

Afgekeurd

Drie vrienden zitten in een bootje op het meer te vissen. Plotseling komt er uit de hemel een engel en deze land in het bootje. De drie zijn sprakeloos, tot de eerste zegt: "Hemelse engel, ik heb al 20 jaar een enorme pijn in mijn rug van de reuma. Zou u me niet kunnen helpen?" “Maar natuurlijk”, zegt de engel, en hij raakt de rug van de man aan. Deze voelt opluchting voor het eerst sinds 20 jaar.

"Hemelse engel", zegt de tweede man, aangemoedigd. "Ik heb als sinds mijn geboorte verschrikkelijk slechte ogen en kan heel slecht lezen en autorijden, kun je me helpen?"
Zonder een woord pakt de engel de man zijn bril en gooit deze in het meer. Op het moment dat de bril het water raakt, kon de tweede vriend opeens goed zien.

De engel draaide zich om naar de derde vriend, maar deze maakte een afwerend gebaar.
"Raak me niet aan! Ik zit net in de WAO!"

0 reacties :

Een reactie posten