FOKSUK
WEER
CHESS
PUZZLE
GAMES

maandag 12 september 2011

Oplossing: RTL gemist werkt niet (fout: 4001)

Windows 7: Sluit je Internet Browser
Verwijder het bestand: C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds
(Het is een verborgen bestand en wordt opnieuw aangemaakt)
Open je Internet Browser en test!

Voor Windows XP is het bestand hier te vinden:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\PlayReady\mspr.hds

Mac: In verborgen (systeem)bestanden (opties zoeken even instellen) naar mspr.hds en com.microsoft.Playready.plist zoeken. Deze verwijderen en het werkt weer. De bestanden staan hier:
 /Library/Application Support/Microsoft/PlayReady/mspr.hds
/Library/preferences/com.microsoft.playready.plist
[Uitzending gemist en RTL XL kijken op je Mac] [fanste]

7 reacties :

Rashi zei

Ik vind dit blog.I ben echt blij dat ik deze informatie over bericht gevonden is echt nuttig voor ons. Ik heb zeker deze website lief te hebben, te houden op. Uitstekende post.
http://www.uitzending-gemist.com/uitzending-gemist-rtl-4

Anoniem zei

Vaak en lang gezocht naar een oplossing voor de rtlz video's. Uiteindelijk hier gevonden. op 1 desktop en 2 laptops werkt het weer gelukkig. Dank voor de oplossing, dat dit nergens eerder als oplossing is geboden. Top werk deze oplossing, waarvoor nogmaals dank.

Cor

Anoniem zei

De oplossing!!! Top!

Anoniem zei

Ik kan het bestand C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds niet vinden. het is toch gewoon op de c-schijf, maar dan kan ik het mapje ProgramData niet vinden.
alvast bedankt, Anita

 Aboveoeuf zei

Het is een verborgen bestand.Ga naar configuratiescherm\mapopties\weergave
Bij geavanceerde instellingen even naar beneden scrollen en verborgen bestanden,mappen en stations weergeven "aanvinken".
Klik op toepassen en OK.
Nu moet het lukken.

Anoniem zei

De video wordt geladen.. en moment geduld aub. Kijk ik nu al twee dagen naar, hoeveel geduld moet ik nog hebben?

Anoniem zei

top, het werkt, ook voor de site van de NOS

Een reactie posten